fredag den 26. februar 2010

Denim mixture

Hvis der er en der kan finde ud af at mixe denim på den fede måde er det Alexa Chung! Jeg er ellers ikke så meget for denim sammen med denim, men det her outfit fungerer super godt efter min mening! Cool!

I aften skal jeg til blogger-arrangement hos Diesel for bl.a. at se nærmere på deres nye kampagne med bl.a. Pixie Geldof, "Be Stupid"! - Så det glæder jeg mig til og ikke mindst at vise jer billeder derfra. Hav en skøn dag allesammen!


I've never been crazy about denim in combination with denim, but I think Alexa Chung pulls it off in this outfit. Cool!

Tonight I'm going to a blogger event in the Diesel store in order to look at their new collection and to see their new campaign "Be stupid" with among others Pixie Geldof. I'm looking really much forward to go there. Have a lovely day everybody!

Billede lånt af Bytheway

2 kommentarer:

  1. ja jeg fikk skikkelig lyst til å ha på meg et denim on denim antrekk når jeg så det bildet! virkelig kult

    SvarSlet
  2. Ja, jeg får også helt lyst til at prøve at mikse det..

    SvarSlet