mandag den 22. februar 2010

Pin me up


 
Jeg har haft gang i et lille DIY projekt her i eftermiddags. Har længe tænkt på at kaste mig ud i et projekt med nogle sikkerhednåle på den ene eller den anden måde, som jeg også lavede et indlæg om her. - so here it is! Hvad synes I? Synes det er en meget sjov detalje, og så kan de jo altid tages af, hvis man bliver træt af dem.

This is my new DIY project I've been busy with this afternoon. I've for a long time been thinking of creating something that should include safety pins which I also made a post about here - so here it is. What do you think?

13 kommentarer:

  1. Woow! Great idea! It's very rock, very fabulous!

    SvarSlet
  2. God idé... - Og god resultat! :)

    SvarSlet
  3. Dette må jeg også prøve! Tak for tippet!

    SvarSlet
  4. Hvor er I søde :) Tak.. Det var også meget nemt. Tog bare lidt tid at sætte dem i. :)

    Thanks Minette - it was very easy to make :) It just took a while..

    SvarSlet
  5. Supercool !! Det vil jeg også prøve!

    SvarSlet
  6. Sikke et cool DIY-projekt. FLOT! Det vil jeg copy-paste...eller i hvert fald forsøge på at kopiere.

    SvarSlet
  7. Tak. Ja, bare kast dig ud i det. Det er meget nemt og sikkerhedsnålene kan købes i Tiger 30 stk for 10 kr og jeg brugte ca. 3 pakker.

    SvarSlet
  8. Rigtig fin. Meget Bllack Noir inspireret.
    Rigtig godt resultat. :)

    SvarSlet
  9. Rigtig fin idé :)
    synes dog det ville have været bedre, hvis du havde holdt sikkerhedsnålene i samme vinkel :)

    SvarSlet
  10. Super cool. : )

    Og fedt resultat.

    SvarSlet
  11. Tusind tak for jeres søde kommentarer.

    Jeg overvejede også at sætte dem i samme retning, men synes ikke rigtig det kunne lade sig gøre, når kraven drejede. Kunne være jeg skulle prøve igen :)

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  12. this is a very good idea!
    the end result is great.
    think i'm going to do something like this.
    xx

    SvarSlet