tirsdag den 23. marts 2010

Copycat

De omtalte Miu Miu sko (øverst til højre) har været meget populære på diverse blogs. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om dem? Er de tudegrimme eller bare fantastisk flotte? Hvad synes I? Gina Tricot har produceret et par sokker i samme stil til bare 29 kr., som bloggeren Fifth Opinion har brugt i et par sandaler (nederste billede). Synes jeg egentlig er en meget sov detalje!

The controversial Miu Miu pumps has been very popular on various blogs. I can not quite figure out, what I think of them? Are they really ugly or just fabulous? What do you think? Gina Tricot has now produced a pair of socks in the same style which the blogger behind the blog "Fifth Opinion", wears in combination with her sandals (bottom picture) - a funny detail I think!

Last picture: Fifth Opinion

7 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med Miu Miu's seneste påfund :) Synes skoene virker lidt klodsede, og når det gælder så dyre sko, så skulle det jo gerne være sådan, at de blev ved med at være in fash.

    - Tanja
    http://theartistichideout.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. I don't like that shoes... I don't like their shape... One word: ugly :P
    But, that's maybe only me... I don't like clogs too :P

    fashion-colorhater.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Okay - de sko der har jeg faktisk ikke stødt på, før nu - hos dig - og hvor er du ond. Det dér er da vand på en sko-holikers mølle !!!

    I LOVE THEM! GOTTA HAVE THEM !

    Selv om din udgave med strømperne er ret vovet - og cool !

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tanja: Det har du ret i, det ville være noget andet, hvis de var fra Zara og kostede 500 kr. :)

    Bruun by Bruun: Haha!! Fedt! Du skulle prøve at søge på skoen på Google, der er billeder af Alexa Chung med dem på - og det ser heller ikke helt tosset ud :)

    Colorhat: thanks for your comment :) I guess that either you love- or hate them?

    SvarSlet
  5. Jeg synes ikke rigtigt, at der er noget flot over dem, men det er selvfølgelig også fedt hvis man skal skille sig lidt ud af mængden ;-)
    Ja, sjovt påfund med print-sokker i sandaler!

    SvarSlet
  6. Hej.. Synes de er grimme på den fede måde.. Personligt kan jeg bedst lide at klæde mig different, but sexy.. og man kan ikke lige sige de sko, ville gøre meget godt til det sexede. Men til den rette kjole, why not.. Mvh. Gitte Søe

    SvarSlet
  7. Ja, I har ret i de er meget specielle.. Jeg så dem på Alexa Chung på et billede, det så super cool ud!

    SvarSlet