lørdag den 17. april 2010

Bianco//Hummel shoes

Jeg var så heldig at få foræret et par sko, da jeg var til bloggerarrangement hos Bianco der er gået i samarbejde med Hummel om en kollektion. Her er disse sko jeg valgte - synes de er ret fine! De er at finde i butikkerne nu! I må unskylde mine få indlæg de sidste par dage. Har haft lidt travlt, men hæng på - det bliver bedre! Hav en dejlig aften Chicas.

I had the fortune to get a pair of shoes at a blogger event Bianco was hosting in cooperation with Hummel. This is the pair of shoes I chose - I think they're quite cool. Anyway, they are in stores now. I'm sorry for my lazy blogging' the last couple of days - I've had a lot of things to do. Hang on - it's getting better! Enjoy your evening Chicas!

5 kommentarer:

  1. hvor er du heldig! de sko går jeg og overvejer at købe :)

    SvarSlet
  2. Føler mig også ret heldig. :) Ja, gør da det!

    SvarSlet
  3. Virkelig lækre sko!
    Ved du hvad de ca. har kostet? (:

    SvarSlet
  4. De er også super fine. Jeg stod selv mellem valget af disse og dem i leo på dagen. Så jeg valgte dem med leo.
    Tak til hummel/bianco.

    /C

    SvarSlet
  5. Fedt! Så dejligt med et par gratis sko. De var også sjove og anderledes dem med leo. :)

    SvarSlet