tirsdag den 27. april 2010

Zara Lookbook May 2010

Zara jeg elsker dig! De gør det igen og igen.. Hvor er det bare nogle fede styles der kommer her i maj! Er især vild med frynsekjolen, maxi nederdelen og den hvide boheme top! Er der nogle af jer der har set noget af det i butikkerne endnu?

Zara I love you! I'm crazy about their new styles that arrive here in May. I'm especially fond of the fringe dress, the maxi skirt and the bohemian top. Have any of you guys seen some of the styles in stores yet?

6 kommentarer:

  1. maxi nederdelen er super hot! Den hænger løst om hofterne og farven er skide lækker:)

    SvarSlet
  2. I'm in love with that maxi skirt! But I'm short so I don't know would it work for me :(

    http://fashion-colorhater.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. ELSKER maxi nederdelen!
    skriv endelig hvis du ser det i en butik ;)

    SvarSlet
  4. Colorhater: that skirt is just fab! You have to try it out.

    Islands of fashion: Kan kun give dig ret!

    Lea: Det vil jeg gøre - jeg var forbi i dag og der var den der ikke.. Kan være den kommer snart.

    SvarSlet
  5. Kan kun tilslutte mig - maxi nederdelen er intet mindre end et musthave

    SvarSlet
  6. Jeg så frynse kjolen på strøget i mandags :)

    SvarSlet