onsdag den 5. maj 2010

Bloglovin


Follow Passions for Fashion

Tusind tak til alle jer skønne mennesker der følger- og kommenterer på min blog. Sætter jeg stor pris på! Husker I at følge med via Bloglovin? :) Hvis ikke, kan du melde dig til her eller trykke på ikonet ovenfor for at støtte op om den. Her får I lige en lille video, der viser hvordan det virker. Kort fortalt fungerer det som en feed, der giver dig besked, hver gang dine ynglingsblogs opdateres.

Thanks to all of you wonderfull people who are following my blog. Do you remember to follow it through Bloglovin'? :) If not, you can become a member here or press the icon above to support the blog. It acts like a feed where they notify you whenever your favourite blogs are updated!

7 kommentarer:

  1. jeg spørger sikkert som en idiot nu, men jeg har læst din blog i noget tid nu, og har undret mig mange gange.
    hvad er det helt præcist Loppen er?
    er det loppemarked, et sted, eller en butik?
    undksyld hvis jeg spørger dumt :i
    hilsen Clara

    SvarSlet
  2. Haha nej, det kan jeg da egentlig godt forstå du spørger om.. Nu du siger det. Det er ting jeg har købt på loppemarkeder. For det meste tager jeg på loppemarked i Holte. Det er slet ikke et dumt spørgsmål :) - Er glad for du følger med!

    SvarSlet
  3. hihi, okay. tusind tak.
    jeg leder hele tiden efter om der er nogle loppemarkeder i nærheden af mig. men jeg kan aldrig finde nogle som omhandler de ting jeg gerne vil finde.

    SvarSlet
  4. lige et andet spørgsmål.. når jeg prøver at tilmelde dinblog blogvin, siger den at min mailadresse allerede er i brug..??

    SvarSlet
  5. Claraaa: Hvor bor du da henne? Du kan jo altid kigge på markedskalenderen.dk

    Anononym: Hm.. Så har du nok allerede oprettet en profil på bloglovin? Hvis det er tilfældet skal du bare logge ind og derefter tilmelde dig min blog.

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig gør jeg det! Synes Bloglovin er en rigtig god ting, det gør det virkelig nemt og overskueligt at holde styr på alle de blogs, man læser! :-)

    - fabstuffspotted.blogspot.com

    SvarSlet
  7. jeg bor i Horsens.
    - tak for link (:

    SvarSlet