søndag den 8. august 2010

Dagens loppefund

Jeg havde godt nok ikke lige regnet med, at det ville stå ned i tove, da jeg trådte ud af bilen på Gentofte loppemarked, men shoppes det skulle der! Fik købt et par armybukser og jakke til hver 60 kr., en lille paillettaske til en flad 10'er, to armbånd til i alt 40 kr. og en fint marokkansk fad til lys for 35. Så på trods af vejret blev det alligevel til lidt :) Var der nogle af jer der kom afsted?

I hadn't expected heavy rain when I stepped out of the car at Gentofte flea market. But anyway I couldn't resist the temptation to go shopping there. I bought a pair of army trousers and an army jacket for each Dkk60, a small sequin purse for only Dkk10, two bracelets for Dkk40 and a fine Moroccan dish for lights for Dkk35. So despite the weather, I'm quite satisfied with my buys. Did any of you guys go to any flea markets today?

5 kommentarer:

  1. var på gentofte loppemarked og prøvede den jakke, og måtte lige tænke over om jeg skulle købe den, men da jeg havde bestemt mig og kom tilbage var den væk:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig fede køb, jeg er vild med paillettasken! Jeg var selv på Hørsholm, hvor jeg fik købt en bog, et armbånd og en ring ;-)

    SvarSlet
  3. FINE sager ! :-)
    Er så misundelig på dine loppemarkedsdage ! Vi har bare INGEN herovre !

    /Linda

    SvarSlet
  4. kunne du ikke tænke dig at skrive, hvor der er loppemarked henne osv.? :)

    SvarSlet
  5. Ja, sikke et møg vejr, godt vi er nogle der holder stand.. Fine ting du har fundet som altid. Dit fad ser virkelig gammelt og autentisk ud, rigtig fint med lysene.

    SvarSlet