søndag den 19. september 2010

Today's outfit

Dette er hvad jeg havde valgt at iføre mig idag, hvor min mor og jeg havde en stand på Hørsholm loppemarked. Det var hyggeligt at møde nogle af jer der følger bloggen :)
Sjal/kappe H&M, jeans Gina Tricot, T-shirt H&M og læderjakke Vero Moda.

This is what I wore today. My mom and I were selling out of our old stuff at a flea market in Hørsholm and it was so nice to meet some of you guys who are following the blog :)
Cape H&M, jeans Gina Tricot, T-shirt H&M & leather jacket Vero Moda.

8 kommentarer:

  1. Hej, fedt sjal/kappe. Er det et du har købt nu her?

    SvarSlet
  2. Kappen er fin :) Har du købt den for nyligt?

    SvarSlet
  3. Tak. Nej, det er desværre et stykke tid siden, men både Weekday, Glitter og Zara har gode bud på en kappe/sjal som denne :)

    SvarSlet
  4. Haha, ville spørge om det samme (: Den er virkelig fin!

    http://fashionistabynature.wordpress.com

    SvarSlet
  5. Kunne du ikke tænke dig at give en ebay guide for dummies?;) Og paypal osv? Jeg kan bare ikk finde ud af det....

    SvarSlet
  6. Du ser rigtig fin ud!
    Fortsat god aften :)
    - Linette

    SvarSlet
  7. Anomym: Jo da :) jeg har allerede skrevet om det i starten af dette indlæg:

    http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/09/question-ask-anden-del.html

    Hvis det ikke er hjælp nok, så har Charlotte D også lave et indlæg omkring det her:

    http://www.charlotted.dk/2010/09/ebay-guiden.html


    Linettescloset: Mange tak :)

    SvarSlet