tirsdag den 25. januar 2011

Mink dress



Den anden ting jeg købte på ASOS forleden var denne kjole. Er vild med farven og knudedetaljen. Jeg vil sætte den sammen med nogle items som disse, Aleaxander Wang tasken kan jeg vist godt drømme videre om. Nu håber jeg bare at kjolen passer!

The other thing I bought from ASOS the other day was this cute dress. I love the colours and the knot detail. I would combine it with itmes like these, now I just really hope it fits me!

Dress ASOS, sweater & platform shoes Topshop, bag & sunglasses Alexander Wang.

8 kommentarer:

  1. Heej :)

    Super fin blog du har. Læser den ofte!

    Ville hører hvordan du får dine billeder så store?
    Kan simpelthen ikke få mine større .. ( Er ikke lige det store computer geni ;) )

    På forhånd tak!

    SvarSlet
  2. Haha, jeg drømmer med (;
    Den er skøn!

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  3. Den er vildt sød! :-) KH Celine.

    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det er en super fin kjole - jeg er også ret vild med skoene.

    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej Christina.
    Ved du hvordan man skal søge på ebay hvis man vil have sådan nogle flotte vintage smykker som dig, men ike lige har tid til at finde den nærmeste genbrugsforretning? :)

    //fashionworldofolivia.blogspot.com

    SvarSlet
  6. The dress is very cool! I'm sure it's going to look great on you. I also loove the other things, the shoes and the bag - soo nice.

    SvarSlet
  7. Hyggeligt at hilse på dig igår :)

    Lasse

    SvarSlet
  8. Great dress! Saw a look-a-like on LC the other day. Like it a lot.
    xoxo irene
    www.myfashionfindings.com

    SvarSlet