torsdag den 6. januar 2011

Sildebensfletning

Jeg har før vist jer denne video, der viser hvordan man nemt laver en sildebensfletning. Det har været et af mine mest besøgte indlæg, så synes I skulle have mulighed for at se videoen igen - også jer der er nye på bloggen. Det er faktisk meget lettere end man skulle tro.

I have already shown you this video, that shows how to easily do a fishtail braid. It has been one of my most visited posts, so I think it was about time to make a repost. It's actually much easier to do, than you think.
Jeg lavede en på mig selv i dag, som jeg egentlig synes blev meget vellykket..

I made one today, and I'm quite pleased with the outcome.


Follow Passions for Fashion
Husker I forresten at følge med? :)
Btw do you remember to follow me through Bloglovin?

16 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også sildebensfletningen, de dage hvor fletning er lidt for kedeligt :)

    SvarSlet
  3. mig og min veninde gik faktisk og snakkede om den her forleden, vi prøvede derfor at finde filmen igen som ikke lykkedes, men mange tak fordi du poster den igen (:

    SvarSlet
  4. Amalie S. D.: Så lidt da. :)

    Pernille: Ja, den er lidt finere end den normale fletning synes jeg.

    Anonym: Ej, hvor sjovt. Så var det jo lige perfekt :) Det var da så lidt..

    SvarSlet
  5. Må man spørger hvordan at man egentlig ser hvor mange der har trykket "like" på sit indlæg på bloglovin? Ja kan man det egentlig nomindre at indlægget er et af de mest "likede" den dag eller i en uge eller sådan noget?
    :)
    thefashionfrog.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Caroline: Jeg har Google Analytics så jeg kan måle trafikken på bloggen og der kan du også se, hvilke indlæg der har været mest besøgt.

    Det med at trykke "Like" er noget andet.. Det er noget folk gør gennem bloglovin, som du selv skriver.. Du kan se på din egen bloglovin side, hvor mange "likes" dine indlæg har. Det står på billederne.

    SvarSlet
  7. Ja den er da rigtig fin:) Kan godt huske da du viste videoen første gang, og jeg var straks igang, så det var dejligt, da jeg længe havdre forsøgt uden held ;)
    /Gunilla

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt at du lave det indlæg. Jeg prøvede at lave den på mig selv i morges, men kunne ikke få det til at lykkes..
    Nu vil jeg helt klart gøre det imorgen tidlig :-)
    Mange tak!

    -Joe
    http://thejoes-blog.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Det ser super flot ud.
    Men sildebensfletninger er simpelthen til langt langt hår. Hvor de ser lækre tilfældige ud.
    Og så er det at man ærger sig over at man lige har cuttet lokkerne kortere(!)

    /S
    www.afashionchild.blogspot.com

    SvarSlet
  10. God ide:) alle spørger mig hvordan man laver den, når jeg den... så nu kan jeg henvise til dig :)

    SvarSlet
  11. Jeg elsker sildebens fletninger, de er virkelig unikke og anderledes!
    Jeg kan rigtig godt lide din blog, og de indlæg du poster er virkelig gode!

    - må jeg låne filmen? og så linke til dig?

    Mvh Joanna

    SvarSlet
  12. Jeg elsker de fletninger - jeg synes bare et navnet Havfrue-fletning er kønnere end sildebensfletning :)

    SvarSlet
  13. Hej Christina,
    et helt andet spørgsmål som ikke har så meget med indlægget at gøre...men hvordan får du den der fede effekt på dine billeder? Er det et photoshop filter?

    Vh
    Majken

    SvarSlet
  14. Hej Christina
    Må jeg låne din video? og lave et link til din blog? fik ideen fra dig, og har gået med håret sat sådan hele dagen, synes det er super flot! :-)
    skriv til mig på mailen om jeg må. tak
    johannemikkelsen@hotmail.com
    -Joe

    SvarSlet
  15. Gunilla: Godt du kunne bruge den :)

    Joe: Fedt, det var da så lidt :) Håber det lykkes. hehe..

    Siv: Kort hår er også fint. Der kan man lave noget helt andet end med langt.. Nu ved jeg ikke, hvor langt det er, men måske du kunne flette en fletning ind til hovedet - lige som en malkepigefletning.

    owlicioussisters: Fedt, da gør endelig det :)

    JoannaSophiaCarmen: Godt du kan lide den, tak. Ja, selvfølgelig må du låne filmen :)

    Hanne A: Haha ja, havfrue-fletning lyder meget flottere. Vidste ikke man også kaldte dem det..

    Anonym: Mht. effekten på billederne så laver jeg det i Photoshop under "image" -> "adjustments" -> "curves" og så stiller jeg på farverne..

    Joe: Selvfølgelig må du låne den :)

    SvarSlet
  16. Hvorfor kan jeg stadig ikke finde ud af det, selvom jeg har prøvet at gøre det efter adskillge forskellige videoer?!:(
    Håber det lykkeds en dag alligevel!

    Skøn blog du har dig..
    xo Ida
    http://idasts.blogspot.com/

    SvarSlet