torsdag den 10. februar 2011

Dagens

 
Nu vi er ved Marie Louise, så får I lige et billede af hendes outfit fra i dag - lækkert som altid! Jakken er fra Acne, bukserne er nye og fra H&M, støvlerne er fra Dico og tasken fra Marc Jacobs. Og så kan jeg fortælle jer, at hendes søster, der ejer skobutikken Thaysen/Christensen i Silkeborg, snart åbner en webshop!

Speaking of Marie Louise.. Today she wore a cool chunky jacket by Acne, new pants by H&M, boots by Dico and bag by Marc Jacobs. And btw - her sister who owns a shoe shop will soon launch a webshop!

6 kommentarer:

  1. Det er godt nok en lækker taske!

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  2. er vild med bukserne, måske nogle jeg skulle købe når de er fra hogm..(:

    SvarSlet
  3. Elsker støvlerne :-)

    www.falloutfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Louise: Uh ja, jeg er også misundelig!

    Anna Eglite: Ja, de er super fede!

    Fall out Fashion: Dem vil jeg også gerne eje!

    SvarSlet
  5. Jeg synes altså også rigtig godt om bukserne, men jeg synes bare virkelig ofte, at tingene ikke er til at finde i H&M :-(

    SvarSlet
  6. I love her outfit..the acne jacket really is amazing..so sad that i missed to order it:(
    your blog is really great..i am a new follower on bloglovin:D
    http://linasgladrags.blogspot.com/

    SvarSlet