fredag den 18. februar 2011

Military look

Så blev det sørme weekend! :) Sådan har jeg set ud i dag i min militærjakke fundet på et loppemarked for et års tid siden. Jeg havde helt glemt, at jeg havde den, så den skulle da lige luftes trods kulde og blæst :) I aften har min mor været hos mig, vi har set X-factor og nu har jeg min søde lille vovse på besøg. Vi ses i morgen allesammen!

I've been wearing my old military jacket today despite the cold weather. I had totally forgot about it - I love discovering old stuff in my closet, it's almost like buying new items :) Unfortunately it happens very rarely.

5 kommentarer:

  1. Fed jakke! Virkelig!
    Håber godt nok ikke at militær-bukser bliver et hit igen, men jakken der er for fed!


    xoxo Hidi

    SvarSlet
  2. den er så fed den jakke!
    uh nye vovse.. må vi se? :)

    SvarSlet
  3. Din taske er rigtig sød, hvor er den fra :-) kh Celine.

    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert med læderjakken indenunder military!
    M.

    SvarSlet
  5. Anonym: Tak. Hehe nej, militærbukser er en anden sag :)

    just another wannabefromhell: Ikke en nu vovse - det er datteren til hende der døde.

    Celine KJ.: Det er min fars gamle jagttaske.

    LINDHO: Det holder også lidt på varmen :) hehe..

    SvarSlet